poniedziałek, 25 listopada 2013

Kącik filmowy - Co w kinie piszczy... (listopad/grudzień)


Repertuar na grudzień nie jest szczególnie ciekawy, dlatego wybrałam dla Was jeszcze filmy, na które (jeśli Wam się spodobają) zdążycie wybrać się do kin. Zaczynajmy. :)

-Co w kinie piszczy... (listopad/grudzień)




*Stalingrad*
Akcja rozgrywa się w 1942 roku w Stalingradzie. Sowieckie wojska próbują sforsować Wołgę. Paru żołnierzom udaje się przekroczyć rzekę i ukryć w domu, gdzie poznają Katię, która nie zdążyła uciec z linii frontu. Historia dziewczyny i żołnierzy toczy się równolegle do opowieści o wielkiej bitwie o Stalingrad. - Miłośnicy historycznych filmów, albo kina akcji na pewno znajdą coś dla siebie.
ZWIASTUN




*Kraina lodu*

Piękna Anna, optymistka nieznająca słowa strach, wyrusza do krainy lodu na poszukiwania swojej siostry Elsy, Królowej Śniegu, która może zdjąć czar z królestwa, w którym zapanowała wieczna zima. W podróży będzie towarzyszył jej człowiek gór o imieniu Kristoff oraz jego renifer Sven. Będzie to historia pełna przygód, w której główni bohaterowie napotkają na swojej drodze mistyczne trolle, magię oraz zabawnego bałwana Olafa. - Osobiście bardzo chętnie wybrałabym się na tę bajkę do kina, ale fundusze mi się niedawno skończyły. xD
ZWIASTUN



*Dziś jestem blondynką*
Kiedy Sophie dowiaduje się, że ma raka, postanawia zrobić wszystko, by bliscy nie patrzyli na nią przez pryzmat choroby. - nie dość, że może być ciekawie, to jest to również dobry materiał do przemyślenia. :)
ZWIASTUN



*Kamerdyner*

W 1926 roku młody Cecil opuszcza skonfliktowane na tle rasowym południe USA, szukając szansy na lepsze życie. Wkrótce otrzyma niezwykły dar od losu. Zostanie kamerdynerem w Białym Domu, stając się naocznym świadkiem wydarzeń, które na zawsze zmienią oblicze współczesnego świata. Gdy kolejni prezydenci USA zmagają się ze skutkami zabójstwa Johna F. Kennedyego, Martina Luthera Kinga i kontrowersjami narosłymi wokół wojny w Wietnamie i afery Watergate, Cecil – wspierany przez kochającą żonę Glorię – musi podjąć trudną walkę o dobro i szczęście rodziny, któremu na drodze stanie jego własne, bezgraniczne oddanie pracy. - nie wiem jak wy, ale ja mam wrażenie, że ten film zrobi furorę.
ZWIASTUN



*Hobbit: Pustkowie Smauga*

Hobbit Bilbo Baggins razem z Gandalfem oraz trzynastoma krasnoludami zmierza do legowiska smoka Smauga. Bohaterowie chcą pokonać bestię i odebrać jej złoto, które ukradła. - Na ten film to czeka chyba cały świat, więc więcej pisać nie będę.
ZWIASTUN



Wybieracie się na któryś do kina? Ja tam na pewno pójdę na "Hobbita..." :D
P.S.: Przepraszam, ale nie mogę dodać na bloga filmów (tj.zwiastunów) z YT, bo wyskakuje mi, że
"Nie znaleziono żadnych filmów wideo." - wie ktoś może, jak sobie z tym poradzić?
*opisy filmów pochodzą ze strony tej oraz tej

8 komentarzy:

  1. mnie ciekawi Kraina lodu - lubię takie produkcje i oczywiście muszę w kinie obejrzeć Hobbita, ale teraz idę na wersję 2D ostatnio poszłam na 3D i to był błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam iść na "Igrzyska Śmierci". Będzie to pierwsza moja prywatna wyprawa do kina. Bez autokaru i klasy rówieśnik. Co do pierwszego filmu to jeśli kręcili go amerykanie to pewno wiele rzeczy zostanie wyolbrzymionych, inne przemilczane i pełne przesadnie dramatycznych scen... w każdym razie nieufnie podchodzę do filmów historycznych.
    Nie wiem czy cały świat czeka na Hobbita, ale ja nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie obejrzę kiedyś "Dziś jestem blondynką". Na "Krainę lodu" wybieram się z koleżankami, może się uda wyjść xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obowiązkowo wybieram się na "Hobbita"! Pierwsza część mnie zachwyciła, choć stwierdzam, że to całe przedsięwzięcie będzie pierwszą ekranizacją, której obejrzenie zajmie tyle samo czasu, co przeczytanie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dziś jestem blondynką" zapowiada się bardzo interesująco ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na "Kamerdynera" wybiorę się do kina :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach wybranie się na "Krainę lodu", stara już jestem, ale uwielbiam bajki, a do tego zaczarował mnie bałwanek. ;) Do tego oczywiście obowiązkowo druga część Hobbita, na to już na pewno pójdę. ;)

    Pozdrawiam.

    PS. Cudowny tło bloga, aż przyjemnie popatrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na 'Hobbita' wraz z bratem się wybieramy :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~ Gratuluję dobrnięcia do końca! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zostaw po sobie ślad; opinię, refleksję, która nie będzie składać się jedynie ze zwrotów typu: "Ciekawe, przeczytam/obejrzę", "Nie moje gusta" itp. Będę bardzo wdzięczna. :)

.