niedziela, 6 stycznia 2013

Wyzwania/Stosik

Pierwszy tydzień 2013 roku mamy za sobą. Przez 2012 trochę się obijałam,
bo co to 25 przeczytanych książek przez rok? Nic. W tym roku postaram się poprawić wynik, obiecuję!

W naszej domowej biblioteczce (bo mojej i siostry na spółkę) leży sporo książek, które zastały zakupione w 2012, 2011...i jeszcze wcześniejszych latach, a których
dotąd nie przeczytałam.

Z tego powodu zgłosiłam się do wyzwania pt. "Z półki" więcej info na - LINK
Książki, które przeczytam w ramach wyzwania postaram się zrecenzować, a ich tytuły
wypisane zostaną po prawej stronie bloga, pod archiwum. Wybrałam poziom 3 (11-15 książek) myślę, że spokojnie dam radę. ;)

Poniżej zamieszczam stosik książek, które mam zamiar przeczytać w 2013 roku, ale nie
są to oczywiście wszystkie pozycje! To tylko te, które mogłabym nazwać najnowszymi...








Od góry:

"Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafón
Książka zakupiona w Biedronce  ;D


"Gra anioła" - Carlos Ruiz Zafón
Również z Biedronki ;p


"Friday" albo jak kto woli "Piętaszek" - Robert A. Heinlein
Kupione w sierpniu, nie wiem czemu. Aż się tego boję! ;P


"Zbieracz Burz" Tom 1 - Maja Lidia Kossakowska
Książka bardziej siostry niż moja. Kupiona...nawet nie pamiętam ;/
Nie obiecuję, że ją przeczytam, bo musiałabym czytać wcześniejsze części
tej serii, poza tym, nie jest to chyba fenomen. Tak więc...


"Oko Kaina" - Patrick Bauwen
Kryminał zakupiony podczas pobytu na morzem, po przecenie, oczywiście.
Zdaje się, że będzie to moja pierwsza książka z tego gatunku, którą
przeczytam. Siostra już się z nią zapoznała i mówiła, że świetna. ;P Sis ma 12 lat,
tak dla jasności.


"Córka dymu i kości" - Laini Taylor
To już chyba wszyscy znają! Książkę dostałam w prezencie ;).


"Pieśni Ziemi" - Elspeth Cooper
Zakup własny. Przeczytane (recenzja)


"Pocałunek Kier" - Lynn Raven
Książka na spółkę z sis. Rewelka! (recenzja)


"Żelazny król" i "Żelazna córka" -  Julie Kagawa
Prezent ode mnie dla siostry. Przeczytane (recenzja1 i recenzja 2)


"Lewa ręka Boga" i "Anioł Śmierci" - Paul Hoffman
Prezent od mamy dla siostry, bo "tak". Ona lubi
takie klimaty. Kolejne powieści, które jej "podwędzę".


"Szepty dzieci mgły i inne opowiadania" - Trudi Canavan
Kolejny prezent dla siostry. To też przeczytam...

Tak teraz sobie myślę, że siostrze to strasznie dużo książek kupują ;D.
Ja na tym skorzystam ;P.



Na razie tyle. Nie chcę się zgłaszać do innych wyzwań. Jak już mówiłam, dopiero
rozkręcam ten biznes. W najbliższym czasie powinna się pojawić recenzja
"Wielkiego Mistrza" -T. Canavan , a potem "Pocałunku Kier" - wyżej wymienionego.


Na koniec pozdrawiam i życzę wytrwałości w Waszych wyzwaniach!

3 komentarze:

  1. Eh... w najbliższym czasie nie ma opcji bym dała rade przeczytać książki które sobie kupiłam. Zamierzam przeczytać (poza tymi obowiązkowymi lekturami) jak najwięcej książek o tematyce fantasy z szkolnej biblioteki oraz te które pożyczył mi brat. Z resztą chyba nie ma takiej książki która czekałaby na przeczytanie latami.

    Powodzenia w czytaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie dasz radę to przeczytać :) Jest dopiero styczeń, a gdzie tam do grudnia...
    Ja tam nie biorę udziału w tym wyzwaniu. Jak na razie zgłosiłam się do dwóch, więc muszę się wziąć do roboty.
    Chętnie podebrałabym ci kilka książek ze stosiku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ho ho ho to nie stosik, a STOS :)
    czytałam tylko dwie pierwsze książki, czyli Zafona i baardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~ Gratuluję dobrnięcia do końca! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zostaw po sobie ślad; opinię, refleksję, która nie będzie składać się jedynie ze zwrotów typu: "Ciekawe, przeczytam/obejrzę", "Nie moje gusta" itp. Będę bardzo wdzięczna. :)

.